Poslední recenze (4)
Clara (2018)
Celkem pekna oddechovka, necekal jsem nic a dostal jsem pekny romanticko astronomicky scifi film, ktery vybocuje ze zabenuteho klise. Protoze jsem astronom ma pro me jeste vetsi hodnotu vse jsem pochopil a vedel jsem o cem se mluvi. Vyusteni filmu bylo prekvapujici a velice podarene. :D
Joker (2019)
Tak jsem cekal genialniho zlocince stylu Hanibal Lector a dostal jsem blazna, ktery ani nerozebral jedineho cloveka ani dav za celi film a jeste se mu to vse zdalo. Cekal jsem jak rozebere hlediste a postve lidi proti systemu jak bravurne bude mit naskok pred normalnima lidma a ono porad nic, ten smich me teda nedostal vubec, Zlatej Jack a Ledger.
Blade Runner 2049 (2017)
Film me moc neoslovil, je takovy prazdny, plochy jako nove SW, nema atmosferu, mysticizmus prvniho dilu a hudba byla vylozene spatna i moje manzelka si na to stezovala uz pri odchodu z kina. Cekal jsem Vangelise na2 a dostal jsem rámus. Remeslne dobre zpracovane, ale ma prazdne charaktery Ford tam je jen na okrasu, proste neni to ono. Prichozi je proti tomuto naprosta bomba. Takze dalsi pokracovani klasiky ktere nevyslo.