Poslední recenze (5)
Vládci vesmíru (1987)
Je to hovadina, ale v dnesnej dobe usmevna hovadina. Spomienky na detstvo ale nedaju, nostalgia je svina, a tak berte moje hodnotenie s VELKOU rezervou. Pretoze film je hovadina, ale mna neuveritelne bavi :)
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Nie je to zle, ale nie je to ani ziadna slava (zboznujem nic nehovoriace vety ;) ). Chvilu tomu trva nez sa to rozbehne, ale potom je to uz klasicka "tarantinovka". Mozno az moc klasicka. Jedno sa vsak musi Quentinovi nechat, soundtracky vie vyberat velmi dobre. Kym Planet Terror je o fuz lepsi, tak v pripade soundtrackov to plati uplne naopak..., ale to uz je na iny komentar.
Svatyně (2008) (seriál)
Po prvych dvoch webizodach to zatial vyzera na zaujimavu vec - ergo ma to potencial. Atmosfera velmi dobra, slusne zahrane... uvidime ako to nakoniec dopadne, ale zatial velmi slusne :)