Recenze (264)
Godzilla Minus One (2023)
:D :D :D a to čo bylo ty kokso? Efekty na úrovni 90 let, neherci a Godzilla tak směšná, že jsem nevěděl, jestli mám brečet nebo se smát. Velmi mě udivuje místní hodnocení a nadšení.
Fire Country - Season 1 (2022) (série)
Absolutní píčovina. Lituji času, co jsem strávil u dvou dílů v domění, že půjde o seriál ve stylu Hrdinové ohně. Tohle je pro lobotomy.
Supersex (2024) (seriál)
Hrozně natahované, málo nahaté. Do teďka jsem netušil, jak hrozný má Rocco úsměv...
Vymletý (2019)
Mě to sedlo. Akorát když se to začalo rozjíždět, tak to rychle skončilo. Čekal jsem víc brutální ve stylu GTA. A celkově fajn obsazením se slušnou hudbou a kamerou, mě film potěšil.
Sugar - Idealistický (2024) (epizoda)
Krásně se to pomalým tempem šine vpřed. Noir z toho čiší stále stejně a doufám, že zbytek série nepadne na kvalitě.
Tokyo Vice - Endgame (2024) (epizoda)
Skvělé finále, ale na předchozí díl to nemělo...
Tokyo Vice - Consequences (2024) (epizoda)
Nejlepší díl druhé sérky...
Sugar - Všichni ti lidé a místa (2024) (epizoda)
Pro mě zatím 90%. A ta hudba je vážně skvělá.
Sugar - Olivia (2024) (epizoda)
Skvělý Colin a dokonalá hudba. Zatím plný kule.
Gentlemani (2024) (seriál)
Na to, abyste se u filmů a tohohle klenotu mezi seriály, co nám servíruje Guy královsky bavili, musíte mít trošku IQ. Podle některých hodnocení je jasné, kdo má a kdo pod čepicí prostě nemá a bohužel v apothéce nekoupí. Jasných 5* a moc doufám v další řadu. Neberte to prosím jako urážku, ale je to holý fakt, někteří prostě Guye a jeho styl nepochopí.