Oblíbené seriály (4)
Přístav (2015)
Ochránce (2021)
Z pozice učitelky musím konstatovat, že mi šel mráz po zádech z toho, že jsem zatím řešila samé hlouposti - přestože mi přivodily první šediny. Obsazení bylo hvězdné. A herecké výkony bravurní, i v epizodních rolích (zejména Jan Čenský mi vyrazil dech). Řidič Starý alias Řezníček dokonalý... Je fajn, že takový seriál vznikl. Ukázal naši profesi zevnitř. Někdy neřešitelné problémy, nebo řešitelné, ale s hrůznými důsledky.