Recenze (3)
Manžel na hodinu (2016)
Slušnej hate tady, byla jsem na jiném filmu? Nechápu. :) Jednička jsem viděla až nedávno v televizi, úplně mě neoslovila, taková nenáročná komedie, průměr, ale asi proč ne. Trailer na "dvojku" s důrazem na Bolka Polívku a Evu Holubovou, kteří mi přišli na jedničce nejlepší, ale nalákal a do kina dostal. A fakt koukám na ty odpady tady - ok, scénky s jehovistama mi teda přijdou šíleně mimo, ale naštěstí tam moc nejsou a víceméně pořád sledujeme jen šestici z plakátů, která je ve svých rolích SKVĚLÁ (plus teda Zdena Studenková, proč není v českých filmech více? Taková Samantha ze Sexu ve městě :)). Dějově mi to přišlo v pohodě, první půlka pomalejší, druhá o dost lepší a rychlejší, zpívající Bolek miláček. Sedm z desíti naprosto v pohodě, oddychovka, před Vánocema (i po nich, kdykoliv :)) si dám klidně opáčko.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Mám ráda Andrew Garfielda, to, co prožil v druhé půlce, brrr... Jako fajn, Gibsonto má pořád v malíku, ale tu druhou půlku už nechci nikdy vidět, fakt síla...
Trollové (2016)
Vlasy super a připomínka dětství jakbysmet, ale pro některé filmy asi fakt platí doporučená přístupnost, na konci subjektivně nekoukatelné. :)