Recenze (3 324)
Zmizelá (2014)
Škoda těch afektovaných "hereckých výkonů". Celkem v pohodě. Když se v cca půlce ukáže, že to nebylo tak úplně, jak je to od začátku servírováno, bylo mi to celkem jedno.
Detektiv Varg Veum: Padlí andělé (2008)
Varg Veum se polepšil a už chvílemi působí jako detektiv. Konec přepálený, ale jinak celkem pohoda.
Detektiv Varg Veum: Nadosmrti tvůj (2008)
Mírné zlepšení. Zase se to tak nejak vyřešilo.
Detektiv Varg Veum: Šípková Růženka (2008)
TV detektivka, kde hlavní hrdina tak nějak proplouvá tradičním skandinávským propletencem a nakonec se to nějak vyřeší. Jen se tam tentokrát jako idioti chovají téměř všechny hlavní postavy.
Detektiv Varg Veum: Hořké květy (2007)
U detektivek mi vadí, když se detektiv chová jako idiot. Tohle je ten případ. Jinak normální TV detektivka.
Slídil (2014)
Vida, i sociopat má ústavní právo na splnění svého amerického snu. Jake Gyllenhaal láme osobák ve slizkosti. Jako psychologická studie vcelku zajímavé, jako film mě to (zejména) kolem půlky místy celkem nudilo.
Mezi náhrobními kameny (2014)
Příjemná, lehce potemnělá detektivka.
Nymfomanka, část II. (2013)
Slabší než první půlka.
Nymfomanka, část I. (2013)
Trier se vyprdnul nejen na Dogma, ale zdá se, že i na obsah jako takový.
Rozbitý svět (2012)
K tomu, abyste měli prima sousedy, není nutno bydlet zrovna na jednom z britských Chánovů. Mix sociálního dramatu a filmu o dospívání.