Recenze (11)
Pašerák (2018)
Takový filmy už se dneska netočí, a je to škoda
Jedna noc (2024)
Nadsazuju o hvězdu, ale co. Ten film si to zaslouží, syrovej až na kost, tohle se normálně v domácí tvorbě nevidí, ten film bere diváka jako rovnocenýho partnera a neservíruje mu všechno jako na podnose, aby nedej bůh neměl problém s tím, co si o všem má myslet. Jedna noc je taky herecký koncert obou hlavních herců a má ten skvělej efekt, že vám zůstane v palici ještě pár dní po návštěvě kina... objektivně by to bylo za 4*, ale tu jednu navíc dávám za odvahu tvůrců
Mé druhé já (2007)
Zbožňuju tenhle film!
Mauritánec: Deník z Guantánama (2021)
Výbornej film. A Tahar Rahim zcela překvapivě strčil do kapsy jak Jodie Foster (která je tu jako vždycky skvělá!), tak "kambrbeče", i když jeho morální zápas se sebou samým je dobrej motiv
Hvězdy nad hlavou - Hoří (2021) (epizoda)
Pořád si to udržuje nadstandard... občas nějakej díl zakolísá, ale co si ten seriál předsevzal - šířit pozitivní náladu -, to taky úspěšně dělá
Hvězdy nad hlavou - Inspektor (2021) (epizoda)
Je zajímavý sledovat, jak některým lidem chybí všechny ty seriálový pseudozápletky a dramata... Hvězdy jsou fajn tím, jak jsou v nejlepším slova smyslu obyčejný a ze života
Hvězdy nad hlavou - Sucho (2021) (epizoda)
Každý díl má vzestupnou tendenci, příjemné...
Hvězdy nad hlavou - Oslava (2021) (epizoda)
Druhý díl ještě lepší
Hvězdy nad hlavou - Rozhodnutí (2021) (epizoda)
Klidný, odpočinkový, vtipný
Bábovky (2020)
Hrozně plytká blbost, i když pěkně natočená