Recenze (23)
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
komedie, jejiz nejvtipnejsim skecem je cukrenka, ktera nema zasroubovany vicko
Cesta (2014)
slzy a Robert Pattinson. vlastně ani nevím, co víc bych od toho filmu ještě chtěla.
Lady Bird (2017)
Díky za každou scénu, ve které se Lady Bird neutápí v klišé co se týče vztahu matky a dcery. Jsem z toho až nějak moc dojatá.
Přízrak (2017)
slova jsou v některých životních situacích (a filmech) tak nějak zbytečná. za mě letos rozhodně nejsilnější film z kategorie: pobreč si nad krutostí lásky.
Loganovi parťáci (2017)
rozkošná lupičská srandička o gangsterech living in redneck paradise. všichni jsou tady vlastně hodní, správní, a country road will take you home. ať žije nascar! || "i know all there is to know about compures. i know all the twitters."
Dunkerk (2017)
ve škole mě naučili, že i dílo, které může být po formální stránce absolutně bezchybné, ve mě nemusí zanechat žádný zásadní pocit. tohle je přesně jeden z těch případů. má to všechno, ale něco mi stejně chybí.
Safari (2016)
"a kolik za pakoně?" "záleží na revíru."
Jeden den Andreje Arseneviče (1999)
skvělá esej nejen pro skalní fanoušky režiséra, ale především pro všechny, kteří se v tarkovského tvorbě tak trochu ztrácejí. || "Prší! Jako v Andrejových filmech. Dnes, v ten nejštastnější den, také prší."
R jako rodina (2015) (seriál)
"women will be astronauts in the future, sweetie." "why do you lie to the girl."
Easy (2016) (seriál)
věřím Swanbergovi každý díl. seriál, kde největší drama je něco, s čím se dost možná jednou budeš vypořádávat taky. jo a víc takhle fajn soundtracků, prosím