Recenze (54)
Halloween končí (2022)
Ve chvíli, kdy začali hrát Dead Kennedys, měla jsem i trochu naději.. Ale krom OST je tu špatně skoro všechno, ale možná z tohohle dílka bude komedie roku.
Nepřivolávej nic zlého (2022)
Na tohle by se měl podívat každej (jako já), komu se těžko říká ne a neozve se, když je mu něco nepříjemný, aby někoho neurazil nebo někomu neublížil. Mně bylo při tomhle filmu fakt hnusně.
Hubert a Staller (2011) (seriál)
Ein bissel Schmarrn, aber ich lieb es trotzdem.
Horečka sobotní noci (1977)
1. hvězda: soundtrack, 2. hvězda: Travoltovy pružné boky, 3. hvězda: zbytek Travolty
Underworld: Krvavé války (2016)
:(
RuPaul's Drag Race (2009) (pořad)
Největší guilty pleasure ze všech <3
Život podle Ohada (2015)
It's like we're being punished because we care too much.
Velmi uvěřitelné příběhy - Štědrý večer paní Hůlové (1991) (epizoda)
Takovej fajn vánoční rodinnej film.
She Who Must Burn (2015)
Z tohodle mi bylo psychicky fakt špatně ještě dva dny po zhlédnutí, už jen proto, že vím, že takový sekty a takoví magoři doopravdy existují, a to vyobrazení není vůbec přehnaný.
Dark Touch (2013)
Jak už bylo řečeno ve více komentářích - slibně našlápnuto, dobrá atmosféra, ale konec to bohužel naprosto zazdil.