Poslední recenze (52)
Cesta ven (2022) (seriál)
Začátek ok, ale mohlo by to reálně skončit už v první sérii. Ráda bych vrátila čas, který jsem do toho investovala. Totální nuda, o ničem, nikam to nevede...přeskočila jsem asi 4 díly ve druhé sérii a vůbec ničemu to nevadí, jak kdyby se nic nestalo, konec je divnej i bez toho...
Na místě činu: Zmizení v hotelu Cecil (2021) (seriál)
Taky to mohlo být lepší, ale za mě nejlepší z téhle "série".. Není to tak nudné a o ničem..
Na místě činu: Zabiják z Times Square (2021) (seriál)
Tak nezajímavý "dokument" jsem ještě neviděla...