Recenze (100)
Nevědomí (2013)
Hodně dobré. Konečně umělé intelligence, které se chovají logicky a s ničím se nepatlají.
Pád Bílého domu (2013)
Film by měl sloužit v hodinách strategie na vojenské akademii jako ukázka "jak se to dělat nemá"
Rozchod Nadera a Simin (2011)
Nedokoukal jsem, protože jsem u toho usnul...
Sinister (2012)
Bylo to děsivé. Nebylo to nechutné (to je velké plus). Konec mě překvapil a překvapilo mě, že mě překvapil. Rozhodně to lepší z hororového žánru.
Rallye smrti: Peklo na zemi (2012)
Toto není už ani špatné jako spíš smutné. Snaha o drsnou akční jízdu nevyšla a tak nám zbylo jen mizerně sestříhané béčko se špatným scénářem. I když měli oni vůbec scénář, když to točili?
30 minut po půlnoci (2012)
O kus lepší než Operace Genonimo. Ale bohužel všichni víme jak to dopadne.
Seal Team 6: Dopadení Usámy bin Ládina (2012) (TV film)
Spoiler alert: Usama bin Ladin to nepřežije.
Pirates II: Stagnetti's Revenge (2008)
Nevadilo by kdyby trochu protáhly scény a ubrali na rychlosti střihu. Jinak velmi slušné.
Resident Evil: Odveta (2012)
Prosím scénáristy o definitivní zabití Alice. Teď už ten film není ani hloupý, už je pouze smutný. Zombie vojáci jak z 2.WW? hluchá holčička? a mateřský pud u krvežíznivé Alice k tomu? Udělejte nám laskavost a dejte nám pokoj s dalším pokračováním. Už teď to je dost zlé a má to sestupnou tendenci. After all maybe I am too old for this sh*t. Dave(24)
Sexuální rekonstrukce (2003)
Ale už to nikdy nechci vidět!