Recenze (120)
Siblings (2014) (seriál)
po prvním nedodíva(tel)ném dílu - jedna hvězda za jeden dobrý vtip...
Nymfomanka, část II. (2013)
za těch posledních třicet sekund pět.
Nymfomanka, část I. (2013)
za tu poslední větu pět.
Pornopung (2013)
"muži pijí, aby sebrali odvahu někoho sbalit. pak chlastají, aby utopili bolest z odmítnutí. potom můžou říct, že se jim nikoho nepodařilo dostat, protože byli ožralí." - výpověď současné beat generace, kterou fakt nejsou hipsteři (a tenhle film fakt není o sexuální revoluci). téma kunderova autostopu, dostojevského trestu a nihilismu ztracené generace pod "lehkým" makeupem povrchnosti ;o)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
to se jako jackson snažil přetočit / vykrást sám sebe? aneb najdi deset rozdílů mezi prvním hobitem a prvním pánem prstenů. úvodní párty v kraji, odlehčená, s dýmkou a gandalfem a hobitem, co se mu do toho nechce. na osamělou horu či horu osudu? pronásledování temnou sílou a záběry z discovery, elfové zachránci a oddech v roklince, další pronásledování a další discovery, velký boj v dolech, zachránce gandalf a promo na druhý díl. jediným letním osvěžením byl radagast. zbožňuju pána prstenů - ale tohle mě fakt nas*alo.
Zločin (2011) (seriál)
(po první sezóně) nevím, proč jsem dala přednost téhle verzi před původní (hlavně vzhledem k mé posedlosti dánskem a skandinávií vůbec) - ale zklamaná nejsem. langt fra det. neuvěřitelná atmosféra - americké kriminálky by se už od dob twin peaksu měly natáčet pouze a jedině ve státě washington (dokud ho celý nezaberou upíři). parádní postavy, parádně napsané, parádně zrežírované - tipuju, že na tom všem měla obrovský podíl původní severská produkce. konečně jsem našla kriminálku, co mi nahradí slunného dextera (ne, nesrovnávám, stejně jako je blbost tohle srovnávat s twin peaks). (po druhé a třetí řadě - viděno prakticky v kuse) druhá řada je hoodně nadprůměrná, ale to, co se děje ve třetí je mimo mé chápání a každopádně zralé na zdravou dávku terapie. takhle dobrou sezónu (jakéhokoliv seriálu) jsem neviděla už roky. chudáci moje nervy.
Bez hranic (2013) (seriál)
konečně obyčejná kriminálka. což je v dnešní době přehnaných forenzností, přehnaného počtu sociopatických vyšetřovatelů a přehnané snahy vůbec se odlišit veliký kompliment. / tipuju, že půjdu na pět. jelikož mě to prostě (obyčejně) baví a zbytečně nevyrušuje imperativní originalitou (která mě štve třeba na hannibalovi).
Protektor (2009)
marek daniel!
Povinně nezadaný (2010)
na němce hodně dobré. a v rámci žánru "německá romantická komedie" (s dopadem na vkus jako nacisti na poláky) asi za pět.
Atlas mraků (2012)
seniorská linie za pět :o) jinak chtěli říct příliš moc a neřekli nic.