Recenze (1 495)
Sollers Point (2017)
SPOILER ------ za "úžasný" (vlastne aj bez úvodzoviek) záver nezáver 1* dolu a to som mierny
Molly (2017)
holandské ochotnícke divadlo (začínajúce) sa rozhodlo natočiť si postapo-superhero film... Najlepšia bola tá žena s mechanizovanou rukou xD, to bolo permanentné lmao
Prvotní světlo (2018)
SPOILER -- Celkom dobré. Hľa, aj so zopár malými svetielkami sa dá urobiť veľké divadlo. xD
Misirlou (2017)
Režie: Trevor Simms --- Scénář: Trevor Simms --- Kamera: Trevor Simms --- Hrají: Trevor Simms --------------------------------------------to je predzvesť úžasného filmu... lmao
Izzy Gets the F*ck Across Town (2017)
2** naviac za celú pasáž od začiatku rozhovoru so sestrou cez pieseň až po odchod autom. Tak skvelé, memorable. (originál - Heavens to Betsy - Axemen (1994))
Newness (2017)
za happyendový koniec 1* dolu...
Láska v malé Itálii (2018)
Úseky s Haydenom a Emmou za minim. 4** (oboch mám rád a o5, tak ako kedysi v Jumperovi chémia bola "reálna"... :), ale tie ostatné za 3**
The Basement (2018)
1* dávam za záver s myšou..
451 stupňů Fahrenheita (2018) (TV film)
toto hodnotenie tu je tak neobjektívne že lol (a tým nemyslím moje ofc :))
Girl in the Box (2016) (TV film)
Bolo koze dobre, išla sa na ľad šmýkať (stopovanie...) (film podľa skutočného príbehu ------------------------------------------------- https://en.wikipedia.org/wiki/Kidnapping_of_Colleen_Stan)