Recenze (15)
Marvels (2023)
Takto slabu marvelovku som fakt necakal... Posobi velmi lacno, pribeh o nicom... S MArvelom to ide uz dlhsie dole vodou...
578 Magnum (2022)
100x ohrany namet, suboje o nicom. Neviem na co sa chcel film hrat, ale nevyslo mu to... A tie suboje mi fakt pripadaju ako keby to nahravali ziaci 5. rocnika na ZS.
Maximum Ride - Experimentální děti (2016)
Nuda, zla choreografia aj efekty o nicom. O nejakom pribehu sa moc hovorit neda...
Škvára a kvéry (2023)
Konmedia ? Nie ! Akcia ? Nie ! Vo filme nefunguje uplne nic a od humorneho podania ma velmi daleko... Len dalsi brak.
AKA (2023)
Taky John Wick wannabe, ale ako oddychovka OK.
Poslední království: Sedm králů musí zemřít (2023)
Nuda, nuda a nuda.... Vydrzal som 55 minut, potom som to vypol...
Kyberúnos (2022)
Ako spravca IT som pri sledovani filmu vyslovene trpel...
Mezi dimenzemi (2019)
...po prvych 20 minutach som to musel vypnut... tolko logickych chyb (aj ked je to sci-fi) som dlho nevidel a o efektoch a subojoch radsej pomlcim...
Terminátor: Temný osud (2019)
Velke ocakavania sa nenaplnili. Nuda, nuda a este raz nuda... 2 hviezdy za obsadenie...
Sám v temnotě (2005)
Neivem preco, ale mne film az tak zly neprisiel... Celkom to ma spad aj akciu... Kto nehlada prepracovany scenar, tak si pozrie poobednu jednohubku.