Recenze (897)
Slečna bestie (2020)
OK "killy", cajk, jinak na to do zítřka zapomenu. BTW podle mě Vince Vaughn prostě není dobrej herec (viz Blok 99 (2017)), sorry.
Střídavka (2022)
To byla sebranka exemplářů, skoro všechny postavy nesympatické (snad až na Čvančarku), nelogické chování a Holubová v roli sklerotické babky úplně mimo.
Děti Nagana (2023)
Taková milá amatérština, která ale nostalgicky zaujme. V té době jsem byl ve věku dětských postav, takže asi i proto, ale hokej jsem nikdy nehrál, ani bruslit jsem moc neuměl.
Rychle a zběsile 9 (2021)
Strašné peklo, tady přestřelili fest, ale zábavné (chtěně i nechtěně) to je i na tu stopáž.
Uncharted (2022)
Holland špatně, Wahlberg ještě hůř, absolutně absurdní casting. Akce celkem dobrá. Taková sterilní jednohubka, která neurazí (jsem fanda herní předlohy), ale ani nenadchne. Spíš vyšumí, zapomene se na to. Možná už se stalo.
Rodina Sopránů (1999) (seriál)
Masterpiece. Za mě TOP seriál ever.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Docela prdel, rozhodně zábavnější než jednička Venom (2018)
Jackass - naprostí šílenci (2000) (seriál)
Kultovní záležitost, co sem jel na MTV. Hrozny, jak ten čas letí 😔
Collateral (2004)
Cruise výborně zahrál psychopata, oscara bych mu dal "z fleku". Ke všemu vypadal jak vlkodlak nebo Wolverine https://13movies.files.wordpress.com/2013/07/collateral-poster.jpg . Až na tu digitální kameru, ta mě srala, by to bylo za plnejch pět.
Schmitke (2014)
Blair Witch + Twin Peaks po česku/německu, vůbec ne špatné, cením. One man show pro P. Kurtha, výborně obsazeno a zahráno, více takových koprodukcí.