Recenze (301)
Akta X - Sledující (2018) (epizoda)
Sranda od začiatku až do konca.
Akta X - Ghouli (2018) (epizoda)
Jediné, čo ma tam zaujali boli akčné scény zabijakov v nemocnici a útek o život Jacksona. A scéna na parkovisku - Scullyová so synom. Ináč dej nudný.
Akta X - Nic netrvá věčně (2018) (epizoda)
Scény nanajvýš nechutné a bohužiaľ bez pointy. A ten pokus akože o vtip mohli tiež vynechať. Duo Mulder-Scullyová v scénach v kostole skvelé.
Milujem Slovensko (2013) (pořad)
Kedysi pozerateľné. Ale postupne ma to začalo nudiť. Nikodým je skvelý moderátor, ale celé roky sa nemenili jednotlivé súťaže až som to prestala pozerať. A nezachránili to ani dvaja noví moderátori, jeden diel mi stačil vzhliadnuť a nikdy viac. Tvorcovia relácie si totiž neuvedomili, že výmenou moderátotov nič nezmenia. Treba zmeniť obsah a štruktúru programu, dať úplne iné súťaže!!! Takže za mňa 4 hviezdičky za prvé roky vysielania a nula za posledné dva roky.
Případy podporučíka Haniky - Muž, který nesměl domů (1989) (epizoda)
Nemám nič voči hercom, dvojica Dlohý - Pleštilová boli dpbrý. Aj E.Steimarová. V.Preiss zahral toho fikaného darebáka vierohodne. Lenže čo s tým nudným dejom a uspěchaným rozuzlením?
Případy podporučíka Haniky - Půlnoční vetřelec (1989) (epizoda)
Pleštilová a Dlouhý - ladilo im to. Pani Rosulková bola milá popletená staršia pani, jej herecký výkon bol podarený tak ako vždy. Aj herci vo vedľajších úlohách boli dobrý. Jediné, čo nestálo za veľa bol dej a zápletka bola o ničom.
5 milionů svědků (1965)
Zápletka bola síce dobrá, ale prevedenie bolo slabé, dialógy medzi všetkými postavami boli fádne a slabo prevedené. A dvojici Lukavský - Tříska to medzi nimi vôbec neladilo. Na Třísku bolo radosť pozerať, bol to fešák, ale jeho výkon v tomto filme ma nezaujal. Jediný, kto ma tam zaujal svojim výkonom bol J. Hollá v úlohe Aima. Ani L. Munzar sa tam nejak nepredviedol narozdiel od iných filmov, pokúšal sa tam akože o vtipné reči, ale vyznelo to do prázdna. Problém toho celého nie sú herci, ale zobrazenie scén a prevedenie filmu a réžia, kde sa nemohli prejaviť tak, ako sme boli na nich zvyknutý. Keďže som predtým, než som prvykrát videla film už dávnejšie čítala knihu s týmto príbehom, asi som tiež mala od filmu väčšie očakávanie. A súhlasím s názorom jedného z prispievateľov, záver bol uspěchaný. V stručnosti: kniha OK, ale film slabý, váhala som medzi 2 a 3 hviezdičkami.
Černí baroni (1992)
Pre mňa slabé, nudné a ani zďaleka sa nepribližuje skvelému Tankovému praporu, ktorý bol vtipný a vierohodne zahratý. Naopak, toto bolo umelé a akoby silené a bez vtipu. Chyba asi nie je v hereckých prevedeniach postáv ale v scénari.
Akta X - Kotě (2018) (epizoda)
Téma a zápletka zaujímavé, interakcia medzi agentmi a Skinnerom bola ako vždy výborná. Ale čo ten nedorobený záver??? Nedozvedeli sme sa absolútne nič: prečo syn zabíjal tých ľudí, napr. doktora, kde je jeho otec, nič viac o záhadnom dyme a chemtrails, celé to bolo odfláknuté. Strašná škoda, Skinman je zaujímavá ´ a stále málo prebádaná postava a táto epizóda mohla tento deficit odvrátiť. Skinman tu mal aj málo scén a ten záver.... Nedá sa to kvalitou ani zďaleka porovnať s epizódou Avatar z 3 série, to bola skvelá epizóda. Jediné, čo sa mi tu teraz páčilo bola jasne proklamovaná úcta a rešpekt agentov voči nemu a jeho voči nim. A bolo vyslovené, čo pre neho znamenajú. A ten Kersch je fakt odporný človek a nech sa dá vypchať.
Schimanski - Zločin a trest (2011) (epizoda)
Schimi je už dosť starý, ale stále má ešte nejaké grády.