Recenze (22)
Zaklínač (2019) (seriál)
Do doby než přišla druhá série jsem bral Netflix Zaklínače jako lehce nadprůměrný seriál. Jako 'Zaklínače' jsem ho přestal brát od poloviny první série, ale stále si stál za tím že se na to dá koukat. Druhá série tento pocit pohřbila...
BNA (2020) (seriál)
Společně s Great Pretender nejlepší show roku 2020. Skvělý visuál, hudba, příběh i postavy.
Great Pretender (2020) (seriál)
Společně s BNA nejlepší show roku 2020. Skvělý visuál, příběh i postavy. Abi best girl.
To LOVEる -とらぶる- - Season 1 (2008) (série)
Nejhorší anime co jsem kdy viděl. Nelituji ani jedné vteřiny co jsem při sledování, čtení strávil. Doporučuji. Konjiki no Yami best girl.
Miru Tights (2019) (seriál)
Nohy (upřímně škoda tak dobré animace na tuto show)
Kiss x Sis (2010) (seriál)
Mé unguilty guilty pleasure.
Groteska (2010) (studentský film)
VI VON ZULUL
V síti (2020)
Už nejsem pedo :))
Bad Black (2016)
VI VON ZULUL
Ore ga suki na no wa imóto da kedo imóto džanai (2018) (seriál)
Nejdříve sem si říkal že je to dost solidní anime, ten incest v tom mi ani moc nevadil, ale později sem začal víc a víc vnímat otřesnou animaci a grafiku. A v posledních asi třech epizodách toho bylo prostě moc. Anime s malinkatou sestřičkou je dost a lepších. (i když vynecháme tu velkou řadu hentai) Jsou i horší anime, těch 35-40 % si to zaslouží.