Poslední recenze (100)
Šógun - Andžin (2024) (epizoda)
Šógun má dobrý vyhlídky. Seriál má potenciál na umístění do top 10 pokud bude pokračovat v takové kvalitě jaký to právě je. Nevěřil jsem tomu, ale je to fakt dobrý tak jak se o tom říká.
Městečko Záhad (2012) (seriál)
Pro děti perfektně dělaný animák, bohužel já jsem na tohle už starý.
Dračí princ - Oslava znovuzrození (2022) (epizoda)
Hodně hodně špatný vstup po 3 letech do nové série.