Recenze (492)
A Bit of Fry and Laurie (1987) (seriál)
zahořel sem pro ně nikdy neutuchajícím plamenem..
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
jednu vadu přecijen má .. když ace objeví ptáka ohniváka Einhornová má sako pak stojí zády sako nemá a pak ho zase má..
Adamova jablka (2005)
aneb kolik zázraků a nevysvětlitelných úkazů je potřeba, abyste změnili nácka v člověka..
Addamsova rodina (1991)
první film addamsových zbožňuju dokonce víc než úžasný původní seriál.. akorát Morticia/Carolyne Jones je daleko půvabnější..
Adelheid (1969)
Kdyby se na konci nejvic nesympaticka postava nezabila bylo by o hvezdu min.
Akira (1988)
dobře pominu těch pár scénáristických a režijních prkotinek, které mě trochu rušili a dám plnou palbu.. (taky i protože sem viděl asi directors cut tak si nejsem jistý jak na tom je hlavní verze)
Alenka v říši divů (2010)
hodně mě to zklamalo.. tam kde dřív využíval nějakých chytrých filmařských, optických triků, namaskování postav a výprava celkově(což působilo líp uvěřitelněj a vůbec pro burtona dřív typické) tak tam pohodlně prdne lacinější 3Dčko.. ajajaj.. ani žádné pořádné dialogy pro Johnyho .. i když se snažil.. přitom pro Tima tak nosný prostor přímo na něj tvořený úplně bych to viděl v té jeho bizardní atmosféře a nic.. zavděčení se je z filmu vidět ale i pro masy se to dá udělat líp.. doufejme že má ještě nějaký projekt v záloze nějakého skritého nůžkorukého.. ve skicáku..
Ali (2001)
nelíbí se mi scénář vůbec.. ale nadchl mě Smith a hlavně ta kamera v ringu naprostá pecka.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
pořádná dávka.. sekačka brutálního černého humoru .. a všechny možná horrorová klišé co si dokážete představit nabušené do solidní matlanice, která kupodivu nepůsobí vůbec hloupě.. naopak atraktivně.. mě osobně se strašně líbí znělka taková rytmická s plnýma zavařovačkama dětí a zrůdiček.. do toho staré fotky..filtry.. (nejlepší ten popálený degén s lopatou "hmm she´s still moving") -reparé.. začíná to působit jako čím dál nesmyslnější hloupá koláž..uvidíme dál .. dál to jde ještě hůř to co vypadalo že tvůrci předtím brali s nadhledem teď působí opačně.. zabředlí seriál v hršení blbin..
Americká krása (1999)
mám rodinu v americe. byl jsem tam na návštěvě. ten film dostal úplně nový rozměr, který jsem předtím jen tušil.