Recenze (181)
Nevědomí (2013)
Po dlouhé době Sci-Fi s myšlenkou a hloubkou. Pecka Kosinski a spol.
Cesta do lesa (2012)
Výborně natočený film o životě na vesnici s různorodostí každého občana v ní. Snad jen mě děsí Vorlova potřeba kamery do obličeje, kterou ukázal už ve filmu Gympl. Mám z téhle kamery nedobrý pocit. Ale v celkovém shrnutí filmu je to malý aspekt, který až tak neškodí. Film ukazuje co má od zelené vlny, tradic, církve až po každodenní práci lidí v lesích a na polích. Za mě 4 hvězdy.
Mrtví a neklidní (2013)
Ujetost je bomba :) Láska přece boří zdi a léčí všechny rány ne? :)) Film mě pobavil a rozesmál a o to jim přece šlo.
Létající Skot (2006)
Obree bojoval proti 3. Proti času, proti sobě a proti federaci. To poslední je problém se kterým čelí nejen cyklistika, ale i jiné sporty. Lidi kteří kolikrát sami pořádně nejezdili a určují pravidla druhým bez ohledu na ně. Film je krásným ukázáním jak to je.
U pokladny stál... (1939)
Naprosto nejlepší ze všech Burianovek. Dvojice výborných herců se předvedla v naprosto dokonalé komedii. Škoda, že takovéhle filmy se už netočí...
Oui, šéfe! (2012)
a just tomu dám 5* :) Opravdu jsem se zasmál a zvedlo mi to náladu i jsem si u toho příjemně odpočinul. Tohle od komedie opravdu očekávám a to se i v tomto případě povedlo přesně jak mělo. Není to sice film na pravidelné puštění, ale o tom to není. Když si člověk tu a tam pustí takovouhle komedii i když v delším časovém intervalu myslím, že tak to má i fungovat.
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
* * * 1* - The Rock 2* - Brůůůůůs ( mám pro tohoto pána slabost ) 3* - pistolová scéna o kufřík + Detailní trik - vnik motorky do vězení
Hořící keř (2013) (TV film)
Luxus! Jediné slovo vystihuje tohle dílko. TV Seriál ve filmové podobě. První mě strhl, má spád. Snad ty ostatní budou stát taky za to.
Nic nás nerozdělí (2012)
Velmi kvalitní zpracování tragédie tsunami, která stála stovky tisíc životů... tihle měli víc než štěstí... sám osobně si nedokážu představit jak se masa vody s hromadou smrtících sutin žene na pobřeží a zabíjí.
Nespoutaný Django (2012)
Jak je u Tarantina zvykem, vtipné, krvavé, přesvědčivé a naprosto skvěle natočené. Tohle je Tarantino jak ho znám! :)