Recenze (181)
Moneyball (2011)
Skvělý film s velmi dobrou režií, ale co mě uchvátilo nejvíce je parádní kamera a barevná postprodukce.
Kluk na kole (2011)
Velmi slušné drama
Nedotknutelní (2011)
zasmál jsem se opravdu od srdce a příběh je až dojemný :)
Na vlásku (2010)
Animovaná a vtipná pohádka. Walt Disney umí :)
Povinnost a čest (2012)
Film má své klady i zápory: + dokumentaristický pohled + spád + kamera a střih ( POV přidal na dynamice ) - Náborový snímek ( dvousečné dílo ) - propaganda národa a ideologie - vpád do vesnice u pobřeží příliš skriptovitě natočený ( realita byla asi trochu jiná ) Shrnutí: Film stojí za to vidět, je odlišný a ukazuje svět vojáků z jiného úhlu než-li u " Black Hawk Down " a jim podobné. Rušivé elementy se dají překousnout a nejsou přílišnou součástí celého děje. Herecké výkony nebudu komentovat jelikož někteří z aktérů jsou členové NS a jsem na jednu stranu rád, že režisér zvolil tyto lidi, kteří vědí a mají pod kůží skutečné pohyby i sehranost teamu v akci narozdíl od běžných herců, kteří pod vedením vojenského specialisty plní slepě jeho povely. Bohužel ta propaganda mi vadí natolik, že filmu dávám 50% bez ní bych neváhal nasadit vyšší ohodnocení.
Bůh žehnej Americe (2011)
Na tohle jsem docela zvědavý, trailer mě pobavil viz: http://www.youtube.com/watch?v=ul4CZrnEFxU
Nevinnost (2011)
pane Hřebejku překvapil jste mě. A Aňa Geislerová to byla trefa do černého.
Medvídek (2007)
Velmi dobře zahrané a navíc skvělé dialogy :) Mě se ten film opravdu líbí
Jak na holky (2009)
Co mi na tomhle filmu fakt štvalo je rádoby dospělé chování vs dětinské alá 14-16let... Hudba super, režie vázne, kameru raději nehodnotím. scénář rozbitej.
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Naprostá zvrhlost bez nápadu a logiky