Poslední recenze (11)
CO / KDYBY (2019) (seriál)
Možná dobrý nápad, ale Bridget Jones po plastice mi hrozně neseděla do role sexy business dámy a manipulátorky. Sexuální gay zcény za mě zbytečné, přetáčela jsem. Mysterium v pozadí děje mě nijak nevtáhlo, možná jen nejsem cílovka.
Cesta svatojánských mušek (2021) (seriál)
Zajímalo by mě, proč chlapi čumí na seriál o ženách pro ženy a pak ho kritizují. Mužům to možná připadá jako přeslazená klišé blbost, ale v tom případě je pitomá slátanina život sám. Protože tohle prostě je život a všechny jeho radosti, starosti, předvídatelnosti, překvapení, nuda, obyčejnost, přátelství, láska, problémy... Bylo to několik příjemných večerů ve fajn společnosti.
Ostrov (2023)
Stokrát omleté téma. Známe Šest dní a sedm nocí, Trosečníci s Madonou a další a další. To opravdu není jiné téma k zpracování, než vykrádačky typu dva co se nesnáší uvíznou mimo civilizaci a musí spolu vyjít? Trochu předvídatelná nuda a "troškovské" vtípky tomu nepřidají. Body za krásnou přirodu a za snahu.