Recenze (301)
Underworld: Krvavé války (2016)
Išiel som do kina s nie príliš veľkými očakávaniami a potvrdilo sa mi to.Príbeh nezaujal, postavy o ničom, boje po dlhých dialógoch chabé. Bolo to krátke,jedna z mála potešujúcich informácií, samozrejme Kate Beckinsale,bez nej to neide.Verný - neverný fanúšik, končím a k tejto sérii sa už nevrátim.Sklamanie na plnej čiare.
Bean 4: Šťastné nehody pana Beana (1992) (video kompilace)
Top moriak a hotelova izba :)
American Horror Story - Kapitola osmá (2016) (epizoda)
Najhorsi diel serie.
Pustina - Epizoda 1 (2016) (epizoda)
Prvá časť pripúta a už nepustí. Napätie,skvelé psychologické momenty a atmosféra ako má byť. Som spokojný a zároveň ohromený.
Plnou parou vzad! (2002)
Kravina,ale klamal by som,keby som tvrdil,že som sa dva či tri krát nezasmial.
Živí mrtví: Počátek konce - Sever (2016) (epizoda)
Najlepsie posledne dve casti serialu.
Aftermath (2016) (seriál)
Ukoncene sledovanie po dvoch castiach, slabe, predvidatelne, bez rozumu, logiky, stale to iste, herci slabi....
Buchty a klobásy (2016)
Konecna porno scena to vytiahla na 4 hviezdy a aj ked sa to obcas natahovalo zbytocnymi dialogmi,naplno som si to uzil.
Preacher - Call and Response (2016) (epizoda)
Finale ujde, fajn som sa pobavil a dostal odpovede na niektore otazky :)
Stranger Things - Kapitola první: Zmizení Willa Byerse (2016) (epizoda)
Podivne veci sa v tom malom americkom mestecku deju a pokial sa udrzi napatie prveho diela, tak sa diat este budu.