Recenze (5)
Kameňák 4 (2013)
nepíšu komentáře moc často ale já vám něco povím, tohle je ta největší sračka, jakou jsem viděl. nejemon, že jsem dal za lupen 110 korun dvakrát protože jsme byli s přítelkyní ale ještě jsem třikrát v kině usnul a to mě fakt nasralo. a to jsme ještě museli 40 minut čekat, páč se rozbila promítačka.takže jestli někdo na to chcete jít do kina, radši mi ty škvarky pošlete na účet, vynaložím s nima líp. číslo účtu klidně dodám.
Sam's Lake (2006)
Myslím že hodně velká bída snad Sandrine Holt celkem v pohodě ale zlatý Fritt vilt 3
Pád Bílého domu (2013)
Dostal jsem kopačky od ženský a potřeboval jsem se nějak zabavit abych z toho nebyl tak v hajzlu tak jsem sáhnul na Pád bílého domu a musím říct že jsem na dvě hodiny vypnul a parádně jsem se bavil - výborný konečně dobrej film od začátku až do konce parádní podívaná klasická americká show parádně natočený a Gerard Butler je to prostě frajer už když hrál Ctihodnýho občana tak byl dobrej ale tady je perfektní já se bavil skvěle bohužel po dvouch hodinách se opět dostavila krize ale film skvělej
Nic nás nerozdělí (2012)
Hrozně silnej film nic víc není potřeba dodávat
Pád do tmy 2 (2009)
Myslím, že to bylo parádní jako jednička a kdo si to nemyslí, tak ať si to pustí ještě jednou, třeba změní názor