Recenze (302)
Rod Draka - Princezna a královna (2022) (epizoda)
Po super 5 dílech přišel odpad. S tím přeobsazením se naprosto zbláznili.
Top Gun: Maverick (2022)
První díl super, ale tohle je otřesné, jak z automatu na pokračování a tady to má 90%, to se všichni zbláznili?
Rod Draka - Potomci draka (2022) (epizoda)
Zatím mi to přišlo nudné a zbytečné
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Ten film je dobrý, trochu zbytečně dlouhý, ale 70%
Všechno, všude, najednou (2022)
Zajímavý film, ale bohužel jsem se i hodně nudil. Minimálně o 30-40 minut bych to zkrátil, pak by to bylo podstatně lepší.
Uncharted (2022)
solidních 67%
Batman (2022)
Pěkné zpracování, ale jinak nuda 60% nepochopitelně přehodnocený film, tak dávám odpad
Spider-Man: Bez domova (2021)
Ujde to 60%
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Takhle má reboot vypadat, film odtáhnou dobře noví herci, ale staří se objeví taky 75%
Matrix Resurrections (2021)
Velmi slabé, často spíš parodie, neustálé flashbacky trapné. Zbytečná vykrádačka jména. Pokud chcete vidět dobrý film, pusťte si Matrix 1 a další díly vynechte.