Poslední recenze (7)
Oppenheimer (2023)
Zbytečně dlouhé díky mnoha vyřčeným slovům. Kdyby film měl max. 2 hodiny nebo spíše 1,5 hodiny bylo by to dostačující. 75 minut před koncem filmu to už bylo zajímavější a mělo to i nějakou akci včetně odpálení samotné atomovky.
Kukačky - Série 2 (2023) (série)
Omílá se to furt všechno dokola. V každém díle se vrací pořád do minulosti z různých úhlů, že se v tom divák začne úplně ztrácet. Některé starší ročníky mohou mít problém děj pochopit. Jednička byla lepší.
Pat a Mat (1979) (seriál)
Další vtipný animák. Kde si dva sousedi hrají na "kutily", ale spíše vše různě zničí než aby to mohlo zdárně fungovat trvale. To mi připomíná americký seriál Kutil Tim který se zase snažil u všeho možného převážně "zvyšovat výkon". Výsledkem pak byly různé výbuchy, hoření a tak podobně.