Recenze (164)
The Legend of ShenLi (2024) (seriál)
Vypadalo to zajímavě, ale časem bylo moc prostřihů. Pár dobrých scének a dobrý poslední díl.
Amidst a Snowstorm of Love (2024) (seriál)
Love story z prostředí kulečníkových hráčů. Hlavní hrdinka působila jako puberťačka a tím to docela kazila.
The Knockout (2023) (seriál)
Zde je zmapován zrod a pád nejen velkého mafiánského šéfa, dlouhá doba postupného odkrývání pozadí zločinů a ceny, kterou jednotlivci platí za svůj postoj na kterékoli straně. Zajímavé a dobře natočené.
Doktoři na dně (2024) (seriál)
Je dobře, že se otevírá téma psychických onemocnění i u doktorů, ale některé díly sklouzly do puberťácké romantiky, což je škoda. Doktořiny v tom moc nehledejte. Nakonec se jako nejkoukatelnější jeví vedlejší dvojice.
Bame Pineun Kkot (2024) (seriál)
Zvláštně natočený seriál, příběh nijak extra zajímavý, ale jsou zde vtipné momenty. Hlavní dvojice mi k sobě vůbec nepasovala.
Hu xin (2023) (seriál)
Moc mě to nenadchlo, přitom příběh byl slušný, kterak drak s pomocníky bojuje proti temnotě a pro svoji lásku.
Nemocniční playlist - Série 2 (2021) (série)
Dlouho jsem se odhodlávala ke shlédnutí druhé řady, obávala jsem se zklamání. Nicméně druhá série je stejně dobrý jako první. Takže super.
Meet Yourself (2023) (seriál)
Velice poklidné a optimistické drama. Něco jako jeden díl denně proti depresi. Přirozeně zahrané i natočené. Každá postava ma svoji historii a budoucnost. Šla by udělat i druhá řada.
Wonderland of Love (2023) (seriál)
Hezká podívaná o přátelství, lásce a intrikách. Píseň Laolan river silně doplňuje děj bitevní scény, kde všichni přátelé zemřou.
Zhuo zhuo feng liu (2023) (seriál)
Celkově jde o prosazení žen na úřednická místa a politiky. Všechny role jsou zde dobře obsazené a zahrané. Inteligentní vedoucí pár je zajímavý, ženská hrdinka by mohla být více “dospělá” v chování i mluvě, chemie mezi nimi funguje dobře. Dobrý konec.