Tajemství gravitace: Po stopách Alberta Einsteina

• Německo Limbradur und die Magie der Schwerkraft (více)

Dvanáctiletý učeň kouzelnické školy Felix se mnohem více zajímá o tajemství vesmíru než o magická kouzla. Fascinují ho zákony přírody. Proto se také jednou dostane do muzea Alberta Einsteina, kde se setká s ALBYX3. Tedy malým, chytrým, ale spíše nepředvídatelným robotem, který ví všechno o Albertu Einsteinovi i jeho odvážných teoriích. ALBYX3 vezme mladého kouzelníka na magickou cestu vesmírem a časem, během které nejen odkryjí tajemství gravitace, ale také se dozvědí něco o přátelství a představivosti. Gravitace je totiž ze všech sil ve vesmíru tou nejzáhadnější. Působí na vše, pořád a všude. Díky gravitaci padá jablko ze stromu na zem a existuje celá naše Sluneční soustava. Gravitace drží planety na jejich oběžných drahách okolo Slunce. Je to kosmická síla, která spojuje úplně vše. To ale zdaleka není konec našeho vědění – znova a znova se před námi otevírají nové světy. Jak řekl jednou Albert Einstein: „Je velmi pravděpodobné, že za světem, který vnímáme našimi smysly, jsou ukryty světy, o jejichž existenci nemáme ani tušení.“ Pojďme je tedy společně objevit! (Hvězdárna.cz)