Recenze (985)
Dům voskových figurín (1953)
Kdo by se netěšil na tolik opěvovanou klasiku. Z velkého očekávání (jak už to bývá) velké zklamání. Úspěch filmu tkvěl zřejmě v nápadu. Ostatní mi připadalo jako podřadné divadelní představení. 35%.
Casshern: První samuraj nového věku (2004)
Ač mám rád SF i japonskou animaci, tentokrát pouze 69% - velkolepé, ale zmatené.
Ztracená dovolená (2006)
Výboný nápad, dotlačený k zajímavému rozlousknutí. Budu si pamatovat: pozor na páté dítě, hotel s více než pěti hvězdičkami, podívejte se na to jejich oblečení, to je jasné...Díky ČT, tentokrát kvůli olympiádě na prvním programu, k olympiádě ale dokonalá ilustrace. 70%.
Jako jed (1985)
Přesný popis 80. let, cimrmanovský a černý humor, kancelářští paraziti, popis sebevražedného vztahu stárnoucího muže, vtipný a vykrucující se Svěrák, půvabná Krajčovičová, sexuchtivá Kozderková, z citátů "ale když já mám stání teď". Jeden z mála filmů, které mohu vidět víckrát do roka. 100%.
Crash (2004)
Soužití ras a z toho zřejmě zákonitě vyplývající rasismus v naprosto originálním a filmařsky dokonalém podání. 95%. Po třetím zhlédnutí (2012) musím přidat 5%. Úžasné připomenutí faktu, že lidé jsou sice kruté šelmy, ale že proti tomu nejhoršímu v sobě dokáží (sice s různou úspěšností, ale zato vytrvale) bojovat. 100%.