Recenze (228)
Vyšetřování ztráty třídní knihy (1997) (divadelní záznam)
Moje asi nejoblíbenější hra !!!
Přátelé (1994) (seriál)
Nedá mně to abych sem nepřipsal jednu poznámku. Hrozně mně poslední dobou rozesmála jedna reklama na "nejmenovanou" limonádu bez cukru. ....... " nebsahuje žádný cukr, ale sukralózu" :o)))) Pamatujete jak Monika vařila z MAKOLÁDY ??? :o)) Tipuju, že taky obsahovala SUKRALÓZU :o) : o) : o) : o) : o) : o)
Armageddon (1998)
Tenhle film jsem absolvoval v jednom týdnu s "Drtivým dopadem" a nemůžu si pomoc - Drtivej dopad u mně vyhrál !!! Co se týká katastrofických scén i příběhu, navíc Armagedon už je i na mně strašně "přehrdinovatělý" a "přeamerikanizovaný" a vypadá to tak nepřirozeně .....
Drtivý dopad (1998)
Komentář viiz Armagedon. Drtivý dopad je daleko LEPŠÍ !!!!
Zelený svět (1996)
Film, díky kterému miluju golf !!!! A "CINK" Roy McAvoy patří mezi mé nejoblíbenější sportovce - hraje srdcem i duší a hraje pro diváky !!!! Film jsem viděl snad třicetkrát a pokaždý brečim jako malej kluk :o))
Vlasy (1979)
Před lety se tenhle film nacházel na vrcholu mé TOP 10. A ani dnes neztratil nic ze svého kouzla....
Wimbledon (2004)
Nádhernej a velice, velice příjemnej a milej snímeček..... Krásná, roztomilá a sexy Kirsten, famózní Peter "Peter" Colt (.... i když, Peter by asi nevyhrál ani turnaj malé anglické vísky :o)) a pro milovníky Wimbledonského turnaje, jahod, šlehačky a šampaňského......je to útok přímo na srdce !!!
Bravo, girls! (2000)
Moje hooooodně oblíbená komedie s úžasnou Kirsten Dunst a výbornou Elizou Duschku :o)). Mistrovství ameriky v roztlezkávání :o))) Paráda :o))