Recenze (66)
Společnost Adventure (2002) (seriál)
co to proboha má být???? absolutní ztáta času, kterou nezachrání ani (alespoň pro mou maličkost) atraktivní Karen Cliché (ta jedna hvězdička je za ní) .....
Komando (1985)
klasika 80tých let!!! z nostalgie ke svým klukovským létům nemohu než za *****
Něco jako láska (2005)
ano - už to tu několikrát bylo a bude - ale nechá se na to koukat a krásně vypnout ..... ehm - tedy já to takhle udělal :)
Lanaři (1994)
film výrazně pozvedá účast několika skutečných ikon ať už z minulosti nebo současnosti NBA - stejně ale mým nejoblíbenějším filmem z "basketového" prostředí zůstává Bílí muži neumějí skákat .....
Šaman (1992)
nádherné záběry amazonského pralesa, dokonalá Goldsmithova hudba a charismatický Connery - nemůžu jinak než za ****
Lovci pokladů (2004)
něco tak nudného jsem už hodně dlouho neviděl - stopáž přímo smrtící, Diane Kruger velmi nudná - nechápu její oblíbenost u Američanů - jediné plus je soundtrack .....