Recenze (31)
Záhada v Saint-Tropez (2021)
Pokus o napodobeninu Růžového pantera. Ne moc povedený. Christian Clavier není Peter Sellers a Nicolas Benamou není Blake Edwards. Ale úplný propadák to zase není.
Srdečné pozdravy z Afriky (2021)
Parodie na Bonda, která je dost často křečovitá a nevtipná. Ale parodie mám rád, takže přidávám třetí hvězdičku za snahu.
Velký autobus (1976)
Důstojný předchůdce Připoutejte se prosím.
Pějme píseň dohola (1990)
Vydržel jsem 10 minut.
Vlasy (1979)
Omlouvám se všem filmovým znalcům a milovníkům Miloše Formana, ale musím zde udělit Odpad. Ne za filmovou kvalitu, ale za propagaci stylu života, který hrdinové předváděli. Hned od začátku mne to jejich chování neuvěřitelně štvalo. Ale vytrval jsem až do pointy, kde naštěstí jako v pravé pohádce bylo zlo potrestáno.
Skvělí chlapi (2000)
"A o čem to bylo? Já nevím." To citát z filmu, který přesně vystihuje můj pocit po skoro dvou hodinách nudy. Na začátku to vypadalo jako absurdní komedie, a když zabili psa, tak jsem se těšil, že se to konečně rozjede. Ale ono to tím skončilo.
Příchozí (2016)
Tak jsem zase jednou naletěl zdejšímu vysokému hodnocení a podíval se na film, který se mi vůbec nelíbil. Děj je nudný a nesmyslný. Na konci jsem se už dost často smál, ale obávám se, že to nebylo cílem tvůrců. Nerad a málo dávám hodnocení "odpad", ale tady nemohu jinak. Jiné filmy mají aspoň něco - nějaký příběh, akce, napětí, triky, ale zde nebylo nic. Nesmyslné filosofické žvásty nepočítám.
Humans (2015) (seriál)
Jde o remake švédského seriálu Skuteční lidé. Minimálně ze začátku zde není nic nového a zpracování je horší, tj. nemám důvod to dále sledovat.
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
Kdyby to bylo jen nezávazné plkání, tak by to byla celkem zajímavá, i když příliš dlouhá one man show. Pro mne jsou ale nestravitelné pokusy z toho udělat nějakou filosofii. K tomu navíc naprosto příšerné písničky.
Co je nového, kočičko? (1965)
Na normální komedii příliš bláznivé, na bláznivou komedii příliš málo vtipné.