Recenze (74)
Zkus mě rozesmát (2011)
Klasická Sandlerovina, ale určitě patří k jeho lepším kouskům. Bavila jsem se celou dobu a nejlepší byla představitelka Maggie neměla chybu, hlavně ten její přízvuk :) a musím dodat, že po druhý jsem se bavila ještě víc než poprvý :)
Zmizelá (2014)
Jedním slovem? Nálož!
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Nikdy by mě nenapadlo, že si užiju film se zombies :D
30 minut po půlnoci (2012)
Až do dvou třetin filmu jsem chtěla dát 4 hvězdy, zobrazení analytické mravenčí práce a dokumentární styl vyprávění, totálně pokazilo finále upravené na efekt ale takticky nevydařené. Jinak koho film alespoň trochu zaujal, doporučuji seriál Homeland.