Recenze (563)
Finch (2021)
Tom Hanks opat nesklamal. Film,ktory v dnesnej uponahlanej dobe pohladi po dusi, i ked je jednoduchy.
Černé duše (2014)
Herecke vykony na najvyssej urovni. Dej dost tazkopadni ale take to asi malo byt.
Viník (2021)
Pre mna to bolo velmi silne. Miestami az neprijemne zimomriavky.Vyborny herecky vykon, Gyllenhaala.
Palmer (2021)
Timberlake exceluje a ktomu silny pribeh o zvlastnom priatelstve ktore ma nieco do seba.
Poslední představení (2020) (seriál)
Toto je naozaj silne a majstrovske dielo. Ani sekunda nenudila. Vyborne natocne a realitsicke vypovedanie pribehu obrovskeho sportovca.
Ten dvanáctý (2017)
Silna a velmi napinava vojnova drama. Vsetko de detailu vysperkovane. Herci vyborny, napinavy dej, nadherna priroda a k tomu celemu utrpenie vojny ktore sa Vam priamo zarije pod kozu.
Parazit (2019)
Tak toto bolo špičkové, prekvapilo ma to vo vsetkych smeroch v tom dobrom!! Uzasne!!!
Ostrým nožem (2019)
Slovenske filmy konecne ziju. Naozaj velmi silny snimok o trapeni rodiny a zaroven o arogancii sudnej moci na Slovensku.
Lady Bird (2017)
Mam rad tieto filmy z Americkeho vidieku ktore sa na nic nehraju. Velmi prirodzeny a putavy film.
Distorted (2018)
Take nudne nicim zaujimave a este k tomu aj nevyrazni herci.