Recenze (14)
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Chaos s pár dobrými nápady a skvělým Samem Rockwellem díky kterému se na film kouknu kdykoliv a pokaždé se budu bavit. Kdyby pejsek s kočičkou nejeli ve vaření dortů, ale ve filmech vypadalo by to nějak takhle.
Krrish (2006)
Klasickej případ, kdy je film tak blbej, až je dobrej. Z tohodle pohledu by to byly jasný tři hvězdy a nebylo by co řešit. Po důkladném rozmyšlení však tvůrce obviňuju z toho, že to takhle debilní a směšný mít chtěli a výsledkem měla být parodie jako poleno. U výsledku, který má napálenou stopáž jako prase (trvá tři hodiny) jsem se smál prakticky nepřetržitě a z hlavy mi ho nedostane už nikdy nic. Jasný souhvězdí o pěti členech a né, že ne.
Čtyři bratři (2005)
Pořádně oldschoolovej a drsnej film s pořádně drsnejma frajerama, hutnou atmosférou a dechberoucí (a jednou z nejlepších) automobilovou honičkou. Marky Mark je sice prťous, ale motherfucker je to obrovskej.
Vzpomínky (2006)
Vizuálně tradičně parádní Tony Scott se standartně nadstandartním Denzelem Washingtonem a příbehěm, který dokáže připoutat k sedačce. Zpětně sice příběh taková bomba není, ale to nemáte během filmu šanci zjistit. A jako bonus Tony servíruje jednu z nejoriginálnějších a nejsofistikovanějších automobilových honiček, kterou můžete kdy vidět.