Recenze (135)
Zóna zájmu (2023)
Velice kvalitní snímek, nenudil jsem se ani vteřinu.
Ženy v běhu (2019)
Občas mám pocit, že tady vznikají jen samé nudné, plastikově naaranžované bídy a pak si pustím další film a zjistím, že to je pravda.
24 hodin života (2017)
Táhlá nuda. * za to, že jsem neusnul.
7 trpaslíků (2004)
Tak, u toho jsem se nasmál.Pohádka sama o sobě blbost, ale zasmějete se.15%
8 MM (1999)
Masterpiece.