Recenze (94)
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Zas jeden ukradený nápad původně belgického seriálu, zas útok na city, zas hlavně depka... A vedlejší dějová linka rodičů naprosto zbytečná a úplně šílená, asi. Psychika diváka na bodu -50, děkujeme.
Sick Girl (2023)
Kdyby tam nehrála Nina, nemá vůbec smysl tenhle film vidět ;) ale když ji miluješ...
Volha (2023) (seriál)
Hrozná sra*ka.
Dobrou noc, mami (2022)
Jelikož jsem před tímto filmem viděla film The Twin, bylo mi hned jasné, jak to je. A vlastně to byly tak podobné filmy, až to hezký není. I ten konec. To snad točili souběžně dvojčata, ne? V každém druhém filmu je teď psychopomatenec, který vidí mrtvé lidi..
Lidská společnost (2019) (seriál)
Teenage Ztraceni.. Umřeli, ale nevědí to. Očistec? Posmrtný život? Úplně stačilo pustit si první a poslední díl a nikdo o nic nepřijde. Snad nebudou další řady, je to zbytečné.
Vidím vás (2022) (seriál)
Nevím, jestli jsem to měla brát vážně nebo to byla parodie? Komedie? Šílená zmatlanina, přitom takovej potenciál...
Šťastně až do smrti (2022)
Knížka byla lepší.
Každá minuta života (2021)
Děsivý a fascinující zároveň.
matka! (2017)
Bože to byla píčovina.
Duch ve stroji (2017)
Blbost.