Recenze (4)
Snídaně (1994) (pořad)
Zrovna běžel zajímavý rozhovor, kvůli kterému přepojovali ze studia a hosta utnou aby dali prostor 8 min reklam kde všude se**u voyo. Zábava tohle sledovat.
Děsivé dědictví (2018)
Nechodím do kina na každý trhák, co svítí červeně. Ale u tohoto jsem měl rezervaci na měsíc dopředu. Ten moment, když má film sílu zamrazit celej sál, včetně močových měchýřů a hladových žroutů kukuřice, je vážně k nezaplacení. Mám rád napětí, zvláště když graduje a lekačky až na druhém místě, ne naopak. A jestli měl tenhle horor nějaké mouchy, tak jen ty, které byly zavřené na půdě rodinného domu Grahamů - krásně totiž doplnili to ticho, které v kině vetšinou chybí.
Stranger Things (2016) (seriál)
Tady chybí už jen 6. hvězda v hodnocení.
Take One: A Documentary Film About Swedish House Mafia (2010)
I wanna know YOUR NAME… Tak tahle švédská trojka mi vždycky dokázala rozproudit krev v žilách! Skvělá podívaná zachycující SHM v jejich počátcích. 5 hvězd!