Oblíbené filmy (10)
Jak na věc (2002)
Stačí vidět scénu s kachnou :)
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Wimbledon (2004)
Ossakhan yeonae (2011)
Moc pěkný film u kterého se smějete, brečíte a bojíte. Doporučovala bych shlédnout tento film až po setmění, jinak to nemá velký účinek :)
Banchangggyo (2012)
Prázdniny (2006)
Temný rytíř (2008)
Jeden z nejlepších filmů, jaký jsem doposud viděla.Amazing...
Mravnost nade vše (1937)
Nejlepší česká předválečná komedie!
Blázni ze stadiónu (1972)
Můj neoblíbenější díl z celé série