Poslední recenze (62)
Célina a Julie si vyjely na lodi (1974)
Presne film, pri ktorom sa ludia delia na dva tábory. Ja som v tom, ktorý mu dáva 5.
Krysař (1985)
Ten film je tak nepredstavitelne dobrý, že by sa z toho jeden posral. A to teda nie som ani náhodou žiaden z velkých fanúšikov animovanej tvorby.
Annie Hallová (1977)
Nemám ho rada, ale toto sa mi páčilo.