Recenze (14)
Posel z Liptákova (1997) (divadelní záznam)
Osobně jsem se nejvíc nasmál panu Bruknerovi a jeho minerálům: "Toto je žula... žula.... žula; čedič... čedič.... čedič...." opět skvělý cimrmanovský koncert, leč občas nevyjde každý zamýšlený vtípek, tak, jak by bylo žádáno.
Dlouhý, široký a krátkozraký (2006) (divadelní záznam)
Třená buchta, která dusí a trpaslíci topící se ve vědru.... nezapomenutelné hlášky, u kterých se dozajista budete chechtat i když budete doma úplně sami a potmě. Pokud si chcete zvednout náladu. Cimrman je dokonalou volbou :)
Průvodce (2008)
Japonci opět nezklamali... V Kokuhaku je tematizován život, v Okuribito smrt. Dojemný příběh o lidstvu a tom, jak je pro něj důležité vyrovat se se smrtí... Nádherná hudba Joea Hisaishiho jako vždy vykresluje nádhernou atmosféru, a já se rozplývám nad tím, jak hlubokomyslná jsou tato japonská dramata!
Můj soused Totoro (1988)
Jako vždy, Miyazaki nezklamal, krásná hudba, krásný film, jen nevím, jak to Ti dělá, že se mi u toho chce vždycky brečet. Krásné, láskyplné, japonské... Navýsost potěšující. Podobné filmy by se měly pouštět místo televizních novin a zpráv... hned by bylo na světě více... však vy víte. Kdo váhá, zda se pouštět do Miyazakiho, tento film je bezesporu nejlepší branou do dojemných končin fantazie...