Recenze (59)
Tenkrát na Západě (1968)
Absolutně dokonalá záležitost.
Banánová slupka (1963)
Jednoznačně za pět. Film mě bavil od začátku do konce, zápletky byly skvěle vymyšlené a výsledek děje přesně podle mých představ.
Sympatický dareba (1966)
Sympatická podívaná, jen je škoda, že Mylène Demongeot tam byla jen na chvíli... :-))
Agatha Christie's Poirot - Zrcadlo mrtvého muže (1993) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů s Poirotem
Starej (1977) (seriál)
Jeden z těch lepších krimi seriálů. Do Big Bena to má přece jen ale ještě daleko...
Kašpárek (1980)
Když přihlídnu k tomu že to je komedie, tak jde o to jak to pobaví a pobavilo to velmi dobře. Když přihlídnu k tomu, že to má být akční, tak to taky film splňuje beze zbytku, Je to opravdu takový slepenec komedie a kriminálky, ale když člověk odpustí ten trochu nepřehledný děj a přičte navíc k dobru to kvalitní herecké obsazení, tak slabší čtyři (72 %) tento film má!
Les Pros (1986)
Může někdo napsat, co je to za film a proč tu není nic bližšího? Dá se to sehnat?
Eso es (1982)
4 hvězdy tomuto filmu sluší... Za bezchybnýho méďu dám tu pátou. A pro Wachtower a další: Je potřeba si sehnat starší dabing (např. na uložtu), protože jen tak si to člověk může vychutnat. Ty s Novotným nesleduju.
Následník (1973)
Bacha na dabing! Ten v České televizi s D.Novotným je strašný, koukal jsem na to pět minut- podařilo se mi sehnat konečně tu starší verzi s Krampolem. Trochu pokažený konec filmu mi pomohl v rozhodování, že to budou 4 hvězdy, protože na 5 to rozhodně nebylo. Celkově byl ale Následník nadprůměrný.
Tělo mého nepřítele (1976)
Na mě to bylo trochu těžko stravitelné. To že se střídaly časy, jsem ještě stačil vnímat a chápat, nicméně v podrobnostech už jsem se ztrácel. Nehledě na to, že film je zbytečně vláčný a chvílemi i nudný. Chybí více akce a napětí, prostě to, na co jsme u Belmonda zvyklí. Pak přichází konec a rychle hotovo. Ale hlavní problém je to, že jsem asi úplně stopro nepochopil ten konec. Vzhledem k těm nedostatkům za 3. Za čas se na to podívám asi znovu, protože mám z toho trochu rozpačitý dojem...