Recenze (1 017)
Zlodějka knih (2013)
Toto bylo velké překvapení. Opravdu dobrý film.
Anna Nicole (2013) (TV film)
Ten film mě svým zpracováním dost mile překvapil!!!
Smrt z nebes (2015) (TV film)
Velký plusem dokumentu je názor japonských historiků na použití atomovky.
Návrat do Černobylu (2017) (TV film)
Tohle místo chci jednou navštívit a tak sleduji prozatím jen dokumenty. Tento hodnotím velice pozitivně.
Severní Korea - zoufalá či klamající (2005)
Zaujalo mě ta část o té výzvědné lodi, kterou severokorejci ukořistili.
Operace Frankton (1955)
Velice rád se podívám na staré válečné filmy a tento mi doposud unikl. Viděl jsem ho až v TV, film je na svou dobu opravdu na skvělé technické úrovni. Závěrečný výbuch lodí coby modelů, se mi fakt líbil :)
Pétrole, une histoire sans fin ? (2013) (TV film)
Dokumenty o ropě, to je moje. Tento hodnotím kladně!
Moderní zázraky (1993) (seriál)
Viděno Podivuhodné zbraně na youtube :)
Šťastná hvězda (2017)
Super animák. Ten holub byl nejlepší!
Člověk, to je věda (2017) (seriál)
Viděl jsem sice jen díl o hormonální antikoncepci, ale Kryštof Hádek je super vypravěč. Celkově se jedná o kvalitní dokumentární sérii. Něco co za ty koncesionářské poplatky stojí.