Recenze (696)
Avengers: Endgame (2019)
Zřejmě nejlepší marvelovka, která výborně vypadá, má solidní příběh, humor i nějaké ty hlubší scény. Závěrečná scéna parádní. Kupodivu i ten Marvel dokáže příjemně překvapit, když chce... 85%
Avengers: Infinity War (2018)
Ale jo. Film představuje rozhodně to lepší z marvelovek, má i některé nadprůměrné pasáže. Banda superhrdinů se snaží zachránit vesmír před genocidou a maxi-záporákem Thanosem, jehož logika věcí mi lehce uniká a nejspíš to je jasný psychopat. Líbilo se mi tradičně ztvárnění vesmíru i různých planet. Bitvy byly ucházející, rozhodně ne epické. Ale scénáristé se celkem předvedli - převést na plátno tolik postav aby to nebyl úplný chaos je celkem kumšt. Taky mi vyhovovala temnější linie celého příběhu. Ale tipuju, že v závěrečném kvapíku se pomocí prstenu času stejně polovina rozprášených týpků zase vrátí... 65%
Až po uši (2014) (seriál)
Až po uši je v první sérii příjemný, dobře obsazený tuzemský seriál, který má potenciál slušně pobavit a je tak možné první sérii rozhodně doporučit. Druhá série je ovšem zcela jiný level. Obrovský propad kvality i zábavy, kdy se z původně sympatických postav stávají retardovaní, otravní kreténi. Suma sumárum to tedy vychází na 35%
Až tak moc tě nežere (2009)
Velice povedená romantická komedie, která má skvěle vypointované scény a parádní obsazení. 75%
Bába z ledu (2017)
Kvalitní tuzemský snímek, výborně natočený, výborně zahraný se skvělou ústřední melodií. Ovšem také snímek velice bezútěšný, jak už to u Slámy bývá. Podstatně lepší, než předchozí "Slunce". 50%
Baby Driver (2017)
Parádní jízda,nápaditá kamera,skvělá akce. Herci výborní,Lily James neodolatelná. Na můj vkus finále lehce přepálené,i tak ale nadprůměr 70%
Báječná léta pod psa (1997)
Některé situace z filmu jsem tak nějak zažil. Tohle je krásný český film, který má báječné obsazení a taky úžasnou hudbu. 80%
Barbar (2022)
Povedená žánrovka, která mě osobně úplně nestrhla, ale určitě má hodně povedených momentů. Jen jsem čekal nějaký ten zajímavější zvrat. První půlka podstatně lepší než druhá, a určitě nejvydařenější a nejděsivější je okolí domu a vlastně celá rozpadlá čtvrť. Ta děsí naprosto spolehlivě. Taky zvuková stránka parádní. 70%
Barbar Conan (2011)
No, původního Conana už si nepamatuju, takže nezatížen tímto pro některé kultem, hodnotím tři mínus. Dalo se na to dívat, i když míst postrádajících logiku a někdy strašná kamera mi dávaly zabrat. Nicméně pro mně o hodně lepší, než třeba souboj titánů, což už byl naprostý shit. Film, který jsem v pohodě shlédl v klidu domova a už ho nikdy nechci vidět. Jak dlouho budeme ještě čekat na nějakou fantasy, která nabídne nářez, emoce zážitek? Asi až Hobit. 50%
Barbie (2023)
Tento film je obrazem doby. Se slzou v oku vzpomínám na skutečné majstrštyky Warnerů jako např. Pán prstenů nebo Matrix. 10%