Recenze (17)
Rok v polabském lužním lese (2017) (TV film)
S několika chybami.
Biele Karpaty - Kráľovstvo strážené Vršatcom (2013)
Velmi povedeny dokument jak po strance obsahove,tak i filmarske a esteticke. Pokud chcete pochopit,co se v nasi soucasne krajine deje,vrele doporucuji
Foxtrot (2017)
Pro me nekonzistentni,misty az prilis absurdni. Mela jsem velka ocekavani,proto castecne zklamani.
Ženy na pokraji nervového zhroucení (1988)
Bohuzel...ani po shlednuti tohoto filmu se ze me fanousek Almodovara nestane...ale nelituju a budu zkouset dal :)
Dej mi své jméno (2017)
Film,ktery me naprosto pohltil.
Svět plazů a obojživelníků (2008) (seriál)
Nesmirne poutavy nahled do sveta obojzivelniku a plazu. V prvnim dile uzasne zabery namluv krokodylu morskych, trpelivost kozatky i neuveritelna skala madagaskarskych chameleonu. Take se mi libily ukazky dokumentu nataceneho na Madagaskaru v sedesatych letech. Uz se tesim na zabky!
Zázračná planeta - Pouště (2016) (epizoda)
Kazdodenni boj o preziti,neuveritelne tezke podminky a jeste vice neuveritelna zarputilost poustnich zvirat. Co se mi libilo nejvic? Asi lov netopyra a potom gekon
Zázračná planeta - Džungle (2016) (epizoda)
Rozhodne nejbarevnejsi dil. A pro me asi nejkrasnejsi. Nektere zabery jsou opravdu unikatni a clovek zustava zirat s otevrenou pusou...
Zázračná planeta - Pohoří (2016) (epizoda)
Tento dil doklada, ze i vysoko v horach se dennodenne odehravaji velka dramata. Zaroven se clovek bavi pri pohledu na drbajici se medvedy, tancici plamenaky a odvazne krkavce, kteri se snazi vypudit orla od sve koristi...
Zázračná planeta - Série 2 (2016) (série)
Nezbyva nez vzdat Siru Davidu Attenboroughovi hold a podekovat za dalsi nadhernou dokumentarni serii