Recenze (181)
Deadpool (2016)
Až moc se tady tlačilo na pilu, škoda.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Poslední dobou se nám tu rozmohl takový nešvar - točí se filmy, které mají úplně na nic scénář a snaží se to dohnat vším ostatním. Revenant je jedním z nich.
Osm hrozných (2015)
Neuvěřitelné, kolik obhajujících blábolů jsou Tarantinovi fanoušci schopni vyplodit, aby zakryli ten fakt, že jejich milovaný Quentin natočil další srágoru, další užvaněný nesmysl, který se křečovitě snaží být kultem, další pozérskou kravinu. Naprostý odpad, bod za venkovní záběry a hudbu.
Zpívánky (1984) (pořad)
Jako malého mě Zpívánky štvaly před Večerníčkem, jako velký je velmi oceňuji a vidím, že když je dětem nikdo nenutí, sami je rády sledují.
Kobry a užovky (2015)
Hádkové hrajou oba dobře, ale jinak slabota. Opět se mi potvrdilo, že můj nápad, nechodit do kina na české filmy, je pořád dobrý.
Berta a Ufo (2006) (seriál)
tragédie, kdyby to aspoň nemělo tolik dílů, takhle to člověk po chvíli začne nesnášet
Kosti a skalp (2015)
Naprosto zbytečný, prvoplánový a prázdný film. Pokud někde chybí kvalitní příběh a zápletka, nic tomu nepomůže.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Mám rád nekorektní humor a rodinné sitcomy, kde se nedočkám poučujících frází a patetických výstupů na konci. Proto sem měl rád Ala Bundu a proto se rád podívám i na 2 a 1/2 chlapa. Ale samozřejmě jen na díly s Charliem, Kutcherova postava je vyloženě zoufalá.
Sedmero krkavců (2015)
Nebylo to špatné, ale proboha proč Remundová a Bydžovská aspoň na chvíli nezkoušely hrát? Issová také žádný zázrak.
Die Anstalt (2014) (pořad)
Autoři pořadu jakoby vypadli z oka kreslené postavičce ze Shootyho obrázku, která říká:"Jestli nevěříš Kremelské propagandě, tak si jen obyčejná mainstreamová ovce."