Recenze (6)
35 sai no kókósei (2013) (seriál)
V průběhu to byl docela dobrý, napínavý seriál, ale na konci se mi nelíbila ta pointa.. .
Fish Story (2009)
Tenhle film je ze začátku docela nudný, ale když se příběhy propojí, člověk už si to jen užívá.. .
Superúchyl (2013)
Zase tak zábavné to nebylo, ale některé momenty (příchod Těšitele !) byly k popukání:3 :D
Radúz a Mahulena (1970)
Vtipná komedie, Haha :D
Světýlka z blat (1992) (TV film)
Tak vtipné, že to prostě nejde brát vážně.
Ai wo utau yori ore ni oborero! (2012)
Úplně celý film jsem měla pocit, že se nic neděje, takže nuda.. .