Recenze (208)
Do větru (2018)
Jako vlnící se moře, co mění barvu a hloubku je tohle lodní trio. Bratr a sestra se spolu zdánlivě spokojeně plaví v řeckých vodách na plachetnici, životem bez stresu a podle svých vlastních pravidel. Klid však naruší student dokumentaristiky, syn majitele lodi, který se jimi nechá odvézt do centra dění současné vrcholící uprchlické krize. Divák je vtažen do děje a jsou mu podány jen indície k vynořujícím se záhadám z minulosti. Film je z velké části točený přímo na moři, nechybí romantika, napětí a zároveň vzniká veliký prostor pro fantazii a osobní pojetí filmu.
Gravitace (2013)
Příběh hrdinky, která musela letět do vesmíru a prožít si tam peklo na 100 způsobů, aby pochopila, že život MÁ cenu a člověk se NESMÍ vzdát, a to i přesto, že ten boj vlastně nikdy nemůže vyhrát.
Grandhotel Budapešť (2014)
Grandhotel Budapešť stojí ve fiktivním realitě, ale na mě z něj dýchlo něco, co bylo i v našem opravdovém světě, něco krásného a křehkého, co se pomalu, ale jistě vytrácí...čistota, elegance a slušné chování, nejspíš?
Cléo od pěti do sedmi (1962)
Portrét ženy zachycený na plátno dokumentu o Paříži - to o svém filmu řekla sama režisérka. "2 hodiny" ze života ženy, která se tváří v tvář své smrtelnosti zbavuje umělých šlupek, do kterých jí zahalilo její okolí aby se nahá (obrazně řečeno) smířila s plynutím času, to vše v krásné Paříži 60. let - to říkám já :)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Viděla jsem (zatím) prvních 8 dílů a můžu říct, že už dlouho mě nic takhle nevzalo. Herci hrají jak o život, scénář nemá chybu, atmosféra je jedinečná. Se zatajeným dechem sleduju každý nový díl..
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
hodně vtipné, velmi roztomilé a trochu smutné. Buzz ala vášnivý španěl je nej!
Život je krásný (1946)
Tak tohle je opravdu geniální film..
Rytmus v patách (2009) (TV film)
Danny Smiřický. Bezstarostný floutek, který žije jen pro dívčí kouzlo a jazz a nostalgická doba jeho mládí..to je pro mě smrtelná kombinace! Líbil se mi už televizní seriál Prima sezona, krásně bezstarostný a hravý, plný letních flirtů, opětovaných i vysmívaných. O pár let později je Danny pořád stejný, jen ta doba kolem něj se změnila a už není vůbec bezstarostná, ale naopak plná strachu, vydírání, šmírování a přistřihování křídel, je to doba, kdy jsou bezstarostní lidé posíláni do vězení, odvážní emigrují a ti ostatní prostě rezignují.. Vojta Dyk mě mile překvapil, Danny mu sedí jako ušitý, Vojta Kotek docela pěkně sekundoval a Charlotka byla kouzelná. Písničky i smutný pocit mi byly v patách ještě pár dní po shlédnutí a to se počítá, takže co dodat? Za mě 5 hvězd!
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Legen -wait for it....-dary! Tak jsem na konci 3. série a kvalita je pořád stejná, ne-li lepší! To už o něčem svědčí. Hrozně se mi líbí typické zastavování obrazu, alternativní vývoje situací, návraty do minulosti...Marshmellow a Lillypad jsou podle mě nejroztomilejší pár ze všech seriálových párů a Barney? Ten je prostě awsome!
Pianista (2002)
Film, co člověka chytne pod krkem a škrtí až do konce...Je to síla.