Recenze (315)
Inscenace (2020) (seriál)
Kdo má rád Tennanta a Sheena, tak si to užije, i se zasměje.
Intelligence (2020) (seriál)
No není to vyloženě špatné, ale je to prostě průměrné. Komedií z tohoto prostředí jsem viděla již několik a všechny jsou stejné.
Jsme tu (2020) (seriál)
Člověk se u toho docela pobaví a chvílemi i dojme, ale musím přiznat, že z toho pořád cítím velkou dávku korektnosti...a právě korektnost pořady tohoto typu výrazně brzdí.
Katy Keene (2020) (seriál)
Na odreagování to jde, ale ty postavy mi k srdci prostě nepřirostly. Myslela jsem si, že moje favoritka bude sama Katy, ale postupem času mi to její neoblomné správňáctví začalo lézt na nervy. Ta holka vidí svět strašně černobíle, člověk je dle ní prostě hodnej a nebo zlej. Ale tak to přece ve skutečnosti není ne?
Katy Keene - Chapter One: Once Upon a Time in New York (2020) (epizoda)
Katy Keene je na mě zatím moc "americká". Nedokážu si představit, že by lidi kolem mě tak moc vřeštěli a navzájem si pochlebovali.
Love 101 (2020) (seriál)
Podle plagátu jsem něco čekala...po prvním díle jsem si uvědomila, že je to úplně jiné, než jsem čekala...a během třetího dílu jsem zjistila (když se mi už podruhé, a ne naposledy, hnaly slzy do očí), že tento seriál je naprosto krásný a strašně smutný. Dokonalá hudba všechno jen dokresluje. Hlavní cenu si totiž odnáší hrdinové svých vlastních příběhů. SPOILER: Ani tak mě nezajímá, kdo na konci zaklepal, jako spíš, kdo sedí v tom vězení (čti který z těch tří magorů)
Prvních 100 - The Last War (2020) (epizoda)
Když si seriál zvolí žánr, měl by u něj zůstat. A taky by tvůrci měli vědět, že končit se má v nejlepším. Začala jsem to sledovat, protože miluju post apo, ty mystické blbosti na konci už ale nemají s post apem nic společného. Kdyby tam nezbylo pár zajímavých postav, které se mi ještě nezvládly zprotivit, už bych sledování dávno zanechala. Konec mě šíleně zklamal. Mezi postavy, které mě u sledování držely až do konce patří Raven, Murphy, Emory, Jordan, Hope, Dioza a Octavia (i když v páté sérii jsem se modlila, ať už konečně zmizne).
Ragnarök – Konec světa (2020) (seriál)
Tento seriál je tak trochu béčkovej, přesto bych ho ale nazvala poměrně skvělým. Oproti takovýmu marvelu je to opravdu osvěžující.
Selena vaří s šéfkuchaři (2020) (pořad)
Trošku mě zarazilo, že Selena neví, co je to pórek nebo jak vypadá petržel. Ale jinak super, z většiny receptů se mi sbíhaly sliny.
Sladké magnólie (2020) (seriál)
Jestli vám, stejně jako mně, přišly sweet magnolias jako jedno velké přeslazené a trochu nudné klišé, nezoufejte. Já sama jsem si toho ani nevšimla, ale tento nenápadný seriál se mi díl od dílu líbil víc a víc. Poslední díl už jsem byla napnutá jako kšandy a poslední minuty jsem ani nedýchala.