Recenze (278)
All That Jazz (1979)
Na tento film jsem se moc těšila, miluji tanec….i když ho tolik zase nebylo, stál však zato. Uznávám, že jako celek super, ovšem o tématu a s herci, které jsou mi naprosto cizí, proto hodnotím 60%
Ame agaru (1999)
Film stojí za shlédnutí už kvůli té pařbě na začátku. V životě jsem neviděla v asijském filmu, že by se také bavili.
Anděl Páně (2005)
Jedna z nějkrásnějších pohádek
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Ten pán mi není moc sympatický, možná ale zachrání české pohostinství, které je sto let za opicema.
Ať vejde ten pravý (2008)
Po pravdě, první půlku jsem se chvílemi téměř nudila. Ale když pomyslím na vypracované detaily, je z toho moc pěkný film.
Až vyjde měsíc (2012)
Hrozně se mi líbily kostýmy a barvy i příběh mladičkého kamarádství mezi holkou a klukem. Příjemně mě překvapil Bruce Willis.
Banánové rybičky (1999) (pořad)
Každá show jednoho dne vyprchá, ale přiznávám se bez mučení, že jsem na Banánové rybičky koukala každý týden. časem mi Pawlovská přišla čím dál divnější.
Bílá vrána (2008)
O tom, jak je důležité přijmout nejen sám sebe, ale i svou rodinu, ač není taková,jakou bychom si ji představovali. Thomasovi v tom pomůže jeho krásná a trpělivá spolužačka. Rodiče byli strašně silní, neumím si představit tuhle situaci. Bohužel neměli tolik času na své "normální" dítě. Moje oblíbenkyně Toni Collett byla zase dobrá.
Bílé Vánoce (1954)
Příjemný vánoční zážitek z klasického tance a zpěvu by tu byl,přesto mě název filmu překvapil. Krom závěrené slavné písně jsem na tomto muzikálu příliš vánočního nenašla. Jinak hlavní tanečnici mohli dát trošku najíst, bála jsem se, že se pod těma nožičkama prolomí.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Ráda jsem si odpočinula u povedené vztahového melodramatu s typicky americkým šťastnokoncem. Neříkám, že dobrý výsledek stojí na hereckých výkonech hlavních představitelů, ale díky nim se mi film dostal pod kůži .